مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر ضرورت مشارکت فعالانه فرهنگیان استان در همه عرصه‌ها تاکید کرد.

فرهنگیان استان در همه عرصه‌ها مشارکت فعالانه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی صبح جمعه در نشست با رئیس آموزش و پرورش بردخون و منتخب فرهنگیان استان برای عضویت در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: حضور و مشارکت فرهنگیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مدیریتی و نظارتی، موجب تقویت نقش آنان در جامعه می‌شود.

وی افزود: این همدلی و اتحاد فرهنگیان را برای مسئولیت‌های بزرگ و مهم آماده می‌کند.

کرمی با تبریک انتخاب یعقوب شهنیایی به عنوان نماینده استان برای رقابت در زمینه انتخاب هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: با حضور فردی تحصیلکرده و متخصص در امور مالی و حسابداری انتظار تحول در این صندوق است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: بردخون منطقه‌ای سرشار از توانایی و استعداد است که فرهنگیان نمونه بارز و شایسته هستند.

ظهیر محمودی ضمن تقدیر از همه کاندیداها، منتخب فرهنگیان استان را فردی متخصص، دارای تجربه زیاد در حوزه مالی و حسابداری و یک چهره کاملا دانشگاهی و علمی معرفی دانست.

یعقوب شهنیایی منتخب فرهنگیان استان نیز ضمن تشکر از مدیرکل برای توجه به مسئله انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان و تشکر از فرهنگیان استان به خاطر اعتمادی که به وی کردند، به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و حرکت در مسیر مشارکت فرهنگیان در مدیریت صندوق ذخیره را حرکتی ارزشمند و کم نظیر و در عین حال گامی در جهت جلب اعتماد و رضایت فرهنگیان تلقی کرد.

انتهای پیام/م

ضرورت مشارکت فعالانه فرهنگیان استان بوشهر در همه عرصه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.