سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:در نیمه نخست عجولانه کار کردیم اما در نیمه دوم فرصت‌های گل زیادی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اما از آنها استفاده نکردیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور ابراهیم‌زاده عصر جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: ما می‌دانستیم که امروز بازی سختی را داریم و با توجه به دیدگاه گسترش‌فولاد تبریز، با یک بازی بسته به دنبال اشتباهات ما بود که از آن استفاده کند. می‌دانستیم که در شروع مجددها می توانیم هم گل دریافت کنیم و هم گلزنی کنیم و به نظرم، بچه‌های ما امروز با حوصله حرکت کردند. در نیمه نخست عجولانه کار کردیم اما در نیمه دوم فرصت‌های گل زیادی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: به همه بازیکنان، باشگاه و پرسنل کارخانه فولاد مبارکه و هوادارانی که تیم را تشویق کردند، تبریک می‌گویم. به جز رودخانه زاینده‌رود، موفقیت سپاهان نیز می‌تواند لبخند را روی لب‌های مردم بیاورد و امیدوار هستم که شرایط تیم ما بهتر از این شود.

سرمربی سپاهان با اشاره به بهبود شرایط تیمش تاکید کرد: روزهای نخست کارم گفتم با توجه به شناختم از سپاهان، تمام دیدگاهم این بود که اعتماد به نفس لازم و انگیزش و خودباوری بازیکنان را بارور کنم. تمام حرکت ما روی آن بود که درون آنها را از ناراحتی و مشکلات خالی کرده و بتوانیم توان آنها را بالفعل کنیم تا بتوانند کار کنند.

وی اضافه کرد: تلاش ما در این زمینه بود که مشکلی برای آنها به وجود نیاید؛ در درجه نخست تلاش کردیم که نظم را به تیم بازگردانیم و در نظم تمرینی، زندگی شخصی و الگوهای مختلف، نظم آنها را افزایش دادیم و در ادامه نیز پس از استراحت، اردویی در یکی از مناطق گرمسیری برگزار می‌کنیم و چند نقطه نظیر بوشهر، کیش و بندرعباس برنامه داریم تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.