مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه دیدار امروز سخت بود، گفت: امروز پدیده در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان مطابق پیش‌بینی تیم، بازی سختی را برگزار کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میگوئل تکسیرا عصر شنبه،‌ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید این پیروزی را به امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم تبریک بگویم زیرا قبل از بازی گفتم ناراحتم که قلعه‌نویی امروز اینجا نیست.

وی افزود: پیش از این گفته بودیم می‌دانیم بازی سختی پیش‌رو داریم؛ تیم پدیده خیلی خوب سازماندهی شده بود و همه چیز را خوب آماده کرده بودند و امروز به دنبال کسب امتیاز بودند اما امروز تیم ما نشان داد که خیلی قوی و متحد است و یک بار دیگر نشان دادیم زمانی که همه با هم هستیم و اتحاد داریم، کسی نمی‌تواند از ما بگذرد.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: این تیم و این باشگاه، نشان داد که وقتی با یکدیگر هستند، خیلی قوی هستند و با وجود سختی‌های خود، نتیجه گرفت. امروز از همه طرف به دنبال حمله بودیم و در دقایق آخر توانستیم به گل برتری برسیم و این پیروزی برای ما خیلی کار برد و امروز جا دارد که این پیروزی را به بازیکنان تبریک بگوییم اما مستحق برد بودیم.

وی بیان کرد: وقتی بازیکنان جدید وارد بازی می‌شوند به دنبال آن هستند که خود را نشان دهند و به همین دلیل بازی سخت بود و درباره موقعیت‌های ما باید بگویم که نشان داد روش بازی ما هیچ وقت پشیمان نمی‌شویم و عقب نمی‌کشیم زیرا تلاش کردیم که موقعیت به دست آوریم اما این تلاش همیشه به نتیجه نمی‌رسد.

تکسیرا افزود: وقتی تیم‌های حریف از پائین و بسته بازی می‌کنند، گل زدن برای تیم ما سخت می‌شود و خیلی وقت‌ها باید حوصله کنیم و از کناره‌ها گل بزنیم. امروز سعی کردیم که از سمت‌های مختلف گل بزنیم و اگر قبلش نتوانستیم گل بزنیم، به خاطر دروازه‌بان تیم حریف بود.

وی اضافه کرد: هواداران در حال حاضر انتظار برد از ما دارند و به دنبال گلزنی ما هستند اما این خواسته همه ما نیز هست و به دنبال آن هستیم که زودتر به گل برسیم اما مهم این است که در آخر این سه امتیاز را کسب کرده و به هدف برسیم.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.