نماینده، ولی فقیه در لرستان ناکامی آمریکا در شورای امنیت علیه ایران در مسائل مختلف، را نشانه انزوا و شکست این کشور در صحنه بین المللی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم اباد با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: بالاترین مقام این بانوی بزرگ اسلام در ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب و ام البنین اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند و تکریم آنان در واقع تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدای اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند اشاره کرد و گفت: اساس اسلام و انقلاب بر توجه و حمایت از محرومان جامعه است و برهمین اساس مسئولان بایستی نسبت به رسیدگی و رفع محرومیت بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد روز درختکاری و کاشتن درخت را یک عمل نمادین برای توجه به محیط زیست اعلام کرد و گفت: مسئولان امر برای حفظ محیط زیست بایستی برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در جامعه ارائه دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان ناکامی آمریکا در شورای امنیت علیه ایران در مسائل مختلف موشکی، حقوق بشر و موضوع یمن را نشانه انزوا و شکست این کشور در صحنه بین المللی دانست و گفت: امروز دشمن به منظور ناامید کردن مردم به دنبال ایجاد ناامنی و چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فضل الهی و هوشیاری مردم این توطئه خبیث چه در سطح داخلی و چه بین المللی با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام/م

ناکامی آمریکا در شورای امنیت علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.