سفیر فلسطین گفت: ملت ایران در برابر توطئه‌های نیروهای امپریالیستی و صهیونیستی مقتدرانه ایستاده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صلاح زواوی در پیامی به شانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری گفت: از سه قرن پیش طرحی غربی به وسیله همپیمانان آمریکایی و صهیونیستی رهبری شد و این همپیمانی توانست یک رژیم جعلی در سرزمین مقدس قلسطین را تاسیس و برای موفقیت خود از پراکندگی امت اسلام استفاده کنند.

 وی با بیان اینکه تشکیل محور مقاومت اسلامی و حامیان شجاع آن امیدی به امت ما داده است،اظهار کرد: امام راحل توانستند طرح مخالف در برابر این طرح آمریکایی _صهیونیستی را ارائه کنند.

صلاح زواری بیان کرد: بدون شک برای موفقیت این طرح بزرگ، امت شریف ایران شهدا، مجروحان، جانبازان بسیاری تقدیم کرده است.

وی ادماه داد: امت عظیم ایران، فداکاری مادی این طرح را نیز متحمل شده و با سختی‌های بسیاری در زمینه زندگی روزمره، پیشرفت اقتصادی، تجاری، زراعتی و روابط سیاسی و دیپلماتیک مواجه شده است.

سفیر فلسطین ادامه داد: ملت ایران در برابر توطئه‌های نیروهای امپریالیستی و صهیونیستی که از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کردند، مقتدرانه ایستاده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان صدر اسلام نیز تمام رنج‌های جسمی، معنوی، گرسنگی و تبعید را برای رسیدن به هدف تحمل کرده بودند، اضافه کرد: حضرت امام راحل پرچم اسلام را برافراشته بود و با صبر، شجاعت و بردباری این امت را به پیروزی رساند و نقش این امت را در پیشبرد اهداف اسلامی را درک کرد.

صلاح زواری اظهار کرد: بعد از ایشان این پرچم در دست رهبر شجاع و فرزانه این امت در اهتزاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار