مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: 2 تیم عملیاتی از استان اصفهان نیز در منطقه پادنا آمادگی کامل برای انتقال پیکر جان‌باختگان سقوط هواپیما تهران - یاسوج را دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: عملیات جست‌وجو برای انتقال بازمانده پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج با محوریت سازمان امداد و نجات هلال احمر از قرارگاه عملیات سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از سر گرفته شد.

وی افزود: تیم‌های ارزیاب در روزهای گذشته تلاش زیادی داشتند و امروز با مساعد شدن شرایط آب و هوایی ارتفاعات پادنا، نخستین تیم متشکل از کوهنوردان متخصص به همراه تجهیزات کامل و به وسیله یک فروند بالگرد هلال احمر به ارتفاعات اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: 2 تیم عملیاتی از استان اصفهان نیز در منطقه پادنا آمادگی کامل برای انتقال پیکر جان‌باختگان را دارد؛ توقف 3 هفته‌ای عملیات جست‌وجو صحت نداشته و وضعیت آب و هوا در ارتفاعات لحظه‌ای است که براساس شرایط لحظه‌ای تیم‌های عملیاتی می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم پیچیدگی و سخت بودن شرایط جست‌وجو و انتقال، در حال حاضر آمادگی پشتیبانی کامل از تیم اعزام‌شده وجود دارد؛ جمعه و شنبه شرایط جوی ارتفاعات دنا این امکان را به تیم‌های عملیاتی می‌دهد که بتوانند به کار خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت اجساد سانحه سقوط هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.