پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لجاجت برانکو در استفاده نکردن از مسلمان و نعمتی منجر به شکست برابر استقلال در دربی 86 شد.

مرتضی فنونی زاده  در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست پرسپولیس برابر استقلال در دربی 86 اظهار کرد: بازیکنان شایسته در ترکیب اصلی پرسپولیس در این بازی حضور نداشتند و لجاجت برانکو در استفاده نکردن از مسلمان و نعمتی باعث شد که پرسپولیس برابر رقیب دیرینه خود شکست بخورد. 

او ادامه داد: منشا بازیکن حرفه ای است  اما در دربی حساس و مهم از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت. نعمتی هم جزء بازیکنان شاخص پرسپولیس است اما این بازیکن به علت لجبازی برانکو برابر استقلال بازی نکرد. 

برانکو با مسلمان لجبازی می کند

فنونی زاده درباره غیبت مسلمان در دربی 86 بیان کرد: برانکو با مسلمان لجبازی می کند و او را در ترکیب اصلی قرار نمی دهد. سرمربی پرسپولیس  هر سال بازیکنانی که نزد هواداران محبوب هستند را کنار می گذارد، جدایی رامین رضائیان نمونه این گونه رفتار برانکو است. امسال نوبت مسلمان است که برانکو این بازیکن شایسته را کنار گذاشته است. مهدی طارمی هم می توانست برانکو حفظ کند اما خیلی راحت با جدایی اش موافقت کرد. اگر برانکو قصد ندارد از مسلمان استفاده کند چرا او را در لیست 18 نفره قرار می دهد. 

قهرمانی پرسپولیس با باخت در دربی به مذاق هواداران خوش نمی آید 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس با کسب یک امتیاز دیگر قهرمان لیگ برتر می شود اما این قهرمانی به علت باخت در دربی به مذاق هواداران خوش نمی آید. زمانی علی پروین می گفت که جام قهرمانی را از دست بدهیم اما حداقل دربی را ببریم چرا که برد در این بازی برای هواداران مهم است. 

او درباره اصرار برانکو به استفاده از ربیع خواه تصریح کرد: ربیع خواه عملکرد خوبی در دربی نداشت و بازیکنی که شرایط  شهرآورد را درک می کند باید در این بازی در ترکیب اصلی قرار می گرفت. در هیچ جای دنیا، مربی 2 هافبک دفاعی خود را در یک بازی حساس و مهم تعویض نمی کند. 

بازیکنان با شرافت بازی می کنند

فنونی زاده درباره  باخت مصلحتی پرسپولیس گفت: بازیکنان با شرافت بازی می کنند و به توصیه های مسئولان توجهی نمی کنند. پرسپولیس نیازی به برد این بازی نداشت  و با یک تساوی هم می توانست قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کند اما در نهایت نتیجه این بازی را واگذار کرد. به هر حال باخت مصلحتی پرسپولیس صحت ندارد. 

شاید رئیس فیفا از دادن میزبانی به نمایندگان ما در آسیا منصرف شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور اینفانتینیو در دربی 86 بیان کرد: در صحنه ای که  اشیایی به داخل زمین پرتاب شد رئیس فیفا سرش را به نشانه تاسف تکان داد که اقدام برخی از هواداران درست نبود. به هر حال اگر آن صحنه رخ نمی داد شاید موضوع میزبانی نمایندگان ما برابر عربستانی ها درست می شد اما شاید رئیس فیفا با این اقدام هواداران از اهدای میزبانی به تیم های ما در آسیا منصرف شد. 

او اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه های خود در دربی پایتخت نبودند اما زمانی که محرمی به بازی آمد شرایط بازی به نفع این تیم تغییر یافت. 

فنونی زاده در پایان خاطر نشان کرد: شکست در دربی بر روحیه بازیکنان تاثیرگذار است اما آنها باید تمرکزشان را برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا بگذارند تا در این رقابتها موفق شوند. 

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دربی 86
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرارسلان
۲۰:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
استقلال سرورخودش هم نمی تونه باشه چه برسه به ما .
تیم ما ارتش سرخ آسیاست .قویترین ارتشهای دنیاهم بایه نیروی محلی یه لحظه پاتک میخورند اما پیروزی ازآن آنهاست .
باخت مانتیجه تفکر اشتباه سرمربی مان بود
Netherlands
پرسپولسیوند
۰۰:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام .. بدترین بازی پرسپولیس همین بازی بود انگار ارنج رو طوری چیده بود که گل نزند حتی یک مورد حمله درست حسابی هم نکرد که حداقل بگیم دفاع یا دروازبان استقلال درخشیدن که گل نمیشد بلکه ضعف از مربی بود ما به مربیمان دربی را باختیم ضمن اینکه اگه مثل بازیهای معمولی لیگ بازی میکرد حداقل 2 تا رو به استقلال باید میزد اما ارنج افتضاح با عث این شد . مهم همین بازی دربی بود برای ما و گرنه قهرمانی لیگ برتر چه شادی داره؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس تکنیکی بازی نمیکند فقط دنبال نتیجه است استقلال زیبا و مدرن بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی احمدی
۱۹:۴۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
این باخت پرسپولیس مصلحتی بود،اگه تو داربی پرسپولیس قهرمان میشد نصف تهران نابود میشد،درضمن هیچ تدابیری واسه جشن قهرمانی تو دربی گرفته نشده بود معلوم بود که از قبل نتیجه بازی چیه، برانکو با مسلمان چپ افتاده ،چرا کل ارنج رو تغییر داد، چون بهش فشار آورده بودن آقا بباز، این بازی پرسپولیس در حد یه تیم محلی هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
استقلال سرور همه تونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
چند امتیاز عقبین ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
همش تقصیر برانکو بود با این ارنجش‌بسه دیگه ربیع خواه بدرد پرسپولیس نمیخوره هرسال براتون با یه بازیکن خوب لج میکنه آخه آدم بهترین پاسور ش را باید نیمکت نشین کنه احمدزاده چندتا پاس گل داده
آخرین اخبار