کارشناس معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حضور و مشارکت مردم در کنار نمایندگان دولتی، مهم‌ترین نقطه قوت مجمع سلامت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دکتر نرگس رستمی کارشناس معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجمع خیران سلامت افزود: این مشارکت مردم در بخش سلامت باعث می‌شود تا به عنوان نظامی پویا و منسجم مشکلات این حوزه در هر سطح شناسایی و پیگیری شود.

دکتر رستمی با ذکر نمونه‌هایی از تجارب کشور در تشکیل کانون‌های سلامت محلات و مجامع سلامت از سال گذشته افزود: خانه مشارکت مردم در قزوین نیز یکی از همین نمونه‌های موفق در جلب نظر مردم است که هم اکنون نیز سایر استان‌ها از آن الگوبرداری می‌کنند.

رستمی افزود: نظام سلامت در کنار انجام ماموریت‌های موظف خود باید به سمت مردم و جامعه حرکت کند تا با کار بین بخشی و حمایت طلبی و با مشارکت مردم بتواند سلامت بهتری را برای جامعه فراهم کند.

رستمی گفت: شیوه نامه تشکیل مجمع خیران سلامت به استانداران ابلاغ شده است و اردیبهشت ماه سال آینده دومین مجمع ملی سلامت در تهران با رویکرد اصلی جلب مشارکت مردم در تحول سلامت برگزار می‌شود که یکی از راهکار‌های آن کانون‌های محله و مجامع سلامت استان و شهرستان است.

انتهای پیام/

برگزاری مجمع خیران سلامت در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار