سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اجرای طرح غربالگری خبرنگاران حوزه سلامت فارس خبر داد.

اجرای طرح غربالگری خبرنگاران حوزه سلامت اکبر اجرایی سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: طرح غربالگری خبرنگاران حوزه سلامت فارس در گام نخست با انجام آزمایش خون و اندازه گیری فاکتور‌های خونی برای ۴۸ خبرنگار و عکاس رسانه‌های استان فارس کلید خورد.

وی با اعلام اینکه این طرح برای نخستین بار، به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا می‌شود، گفت: همواره تلاش داریم با استفاده از توانمندی‌های خبرنگاران استان، خدمات درمانی که امروزه به صورت نیمه رایگان به بیماران ارائه می‌شود را به همشهریان اعلام کنیم.

دکتر اجرایی گفت: امروزه خبرنگاران حوزه سلامت در جامعه به عنوان راویان سلامت برای ارتقای فرهنگ عمومی افراد جامعه گام برمی دارند.

وی، خبرنگاران عرصه سلامت را به عنوان سفیران سلامت معرفی کرد و گفت: امروزه نگاه تیزبینانه و نقد‌های منصفی که از سوی خبرنگاران در جامعه مطرح می‌شود باعث شده عملکرد دستگاه‌های خدماتی مطلوب‌تر شود.

دکتر اجرایی از خبرنگاران خواست تا واقعیت‌های بهداشتی و درمانی جامعه را به مردم اطلاع رسانی کنند تا شاهد ارتقای سلامت در جامعه باشیم.

دکتر اجرایی رسانه‌های استان را چشم سوم و کمک رسان به دانشگاه علوم پزشکی دانست و تاکید کرد: سلامت، محور اساسی توسعه قبل از اقتصاد و آموزش است و باید سهم این حوزه با سایر حوزه‌ها به توازن برسد.

دکتر اجرایی یادآور شد: تلاش داریم با تداوم یافتن این امر، خبرنگاران با ترویج فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان است، پیام آوران سلامت در استان باشند.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح غربالگری خبرنگاران حوزه سلامت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار