مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان از برگزاری جشنواره‌ تجربیات برتر اساتید و معلمان عربی فردا 10 اسفندماه در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن جرفی، مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، بیان داشت: جشنواره‌ تجربیات برتر آموزشی - تربیتی اساتید و معلمان آموزش عربی فردا، 10 اسفندماه در دانشگاه فرهنگیان، سالن امید مدیریت امور پردیس‌های استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد داشت.

وی، آموزش رشته‌های تخصصی، سازماندهی دانش بومی حاصل از تجربیات اساتید و معلمان، ثبت و تدوین تجارب ارزشمند اساتید و معلمان، انتقال تجارب ارزشمند اساتید و معلمان، آشنایی معلمان جدید و دانشجو معلمان با تجارب اساتید و معلمان شاخص، ایجاد فرصت برای تعامل علمی میان استادان و معلمان در به اشتراک‌گذاری دانش عملی آموزش رشته‌های تخصصی (PCK) و ایجاد نگرش مثبت نسبت به خود روایت‌پژوهی(خودکاوی روایی) در معلمان به منظور ثبت تجربیات ارزشمند حرفه‌ای خود را اهداف این جشنواره عنوان کرد.

جرفی اذعان داشت: از محورهای این جشنواره می توان به تجربه‌های آموزشی - تربیتی معلمان، کلاس‌های چندپایه و تجارب حرفه‌ای معلمان، راهبردهای تدریس موثر، طراحی آموزشی، ارزشیابی، طراحی واحد یادگیری، بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات، مقابله با کج‌فهمی‌های رایج و تدریس مشترک در آموزش رشته‌های تخصصی، تجارب پژوهشی (اقدام‌پژوهی، درس‌پژوهی، روایت‌پژوهی) مرتبط با آموزش رشته‌های تخصصی و آموزش رشته‌های تخصصی با استفاده از سایر محیط‌های یادگیری (گردشگری علمی، موزه و غیره) اشاره نمود.

مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان، تعداد مقالات رسیده و تجربیات برتر از سوی اساتید و معلمان رشته عربی از سراسر کشور برای این جشنواره را 134 مقاله عنوان و تصریح کرد: از این تعداد مقاله رسیده، 42 مقاله پذیرفته شدند.

وی اظهار داشت: این مقالات از تهران، مشهد، بجنورد، شهرکرد، اصفهان، آمل و اهواز هستند که 10 مقاله برتر فردا در سالن امید دانشگاه فرهنگیان به صورت سخنرانی ارائه می شود.

انتهای پیام/گ

جشنواره‌ تجربیات برتر اساتید و معلمان عربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.