مراسم اختتامیه سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشگاه آزاد واحد اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مراسم اختتامیه سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با حضور دانشجویان و مدیران چندین دانشگاه اهواز ازجمله دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه لوله‌سازی، دانشگاه سما و دانشگاه‌های دیگر در دانشگاه آزاد واحد اهواز برگزار گردید.

  حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، رئیس دانشگاه آزاد واحد اهواز گفت: یکی از ویژگی‌هایی که دفاع مقدس داشت این بود که جوانانی در صحنه جنگ حاضر بودند که با سطوح مختلف اعتقادات دینی بودند و به یاد سخن مقام معظم رهبری می‌افتیم که برخی از شهدا و رزمندگان دفاع‌مقدس در دورانی کوتاه به جایی می‌رسند که بعضا یک عالم در 20 سال نمی‌رسد.

وی افزود: دفاع مقدس هر روز برای ما مسئولیت ایجاد می‌کند و آن‌چه که اهمیت بیشتری دارد نه فقط تکریم خانواده آن عزیزان، بلکه این است که ویژگی‌های اخلاقی شهدا را امروز کاربردی و عملی کنیم و هرکس در هر جایگاهی دارد، به‌ویژه اساتید دانشگاه‌ها وظیفه دارند منش و سیره شهدا را برای دانشجویان تبیین کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان و علی‌رضا فرجیان، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران خوزستان دیگر سخنرانان این مراسم بودند و در پایان این برنامه از آثار برتر جشنواره خاطره‌نویسی امسال تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/م

سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس برگزار شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.