ساماندهی نمازخانه های بین راهی در استان اردبیل

مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: نمازخانه های بین راهی در آستانه ایام عید نوروز با پیگیری دستگاه های مرتبط در استان اردبیل ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،الله شکر عبدی، مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: میهمانان نوروزی بجز خدمات رفاهی نیازمند خدمات معنوی از جمله نمازخانه های مناسبی در بین راه برای اقامه نماز هستند که زیر ساخت های مناسبی در سطح جاده های استان اردبیل فراهم است.

وی با اشاره به اینکه نمازخانه های بین راهی در آستانه ایام عید نوروز با پیگیری دستگاه های مرتبط ساماندهی می شوند، تصریح کرد:37  نمازخانه در مجتمع های بین راهی در راه های مواصلاتی استان در خدمات رسانی معنوی به مسافران فراهم است.

عبدی با یادآوری این مطلب که همزمان با آغاز مسافرت های نوروزی طرح جهادی اقامه نماز اول وقت در استان اردبیل نیز همانند سال های قبل اجرا می شود، ادامه داد: مساجد، نمازخانه های بین راهی و سطح شهر نیز میزبان این طرح هستند تا بتوانیم در ایام نوروز فریضه نماز را فراموش نکنیم.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت از نمازخانه های بین راهی پیش از تعصیلات ایام نوروز به اتمام خواهد رسید، عنوان کرد: تمام نواقص و پیش بینی تجهیزات پیش از تعطیل های ایام عید در نمازخانه های بین راهی ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

وجود 37 نمازخانه بین راهی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.