استاندار اردبیل گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزان در ۶ شهرستان استان عملیاتی می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین جهت احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزان تعیین تکلیف و حداکثر ظرف ۴ ماه آینده مطالعه آن انجام گیرد تا از اوایل شهریور ماه سال آتی احداث این اردوگاه ها وارد فاز عملیاتی شود.

وی خواستار تسریع در تکمیل نمازخانه های نیمه تمام و تکلیفی مدارس و ورود فرمانداران به این بحث شد و افزود: فرمانداران نسبت به تامین بخشی از منابع مالی تکمیل نمازخانه های مدارس اقدام کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل فرزندان مستعد فراوانی دارد، بر بررسی و ارائه راهکارهای ارتقای جایگاه استان در رتبه  کنکور سراسری تاکید کرد و افزود: تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان استانداری،آموزش و پرورش و دانشگاه های استان مشکلات و موانع اثر گذار در پایین بودن رتبه استان در کنکور سراسری را بررسی کنند.

استاندار اردبیل ایجاد رشته های تحصیلی کاربردی و اشتغالزایی در دانشگاه های استان  متناسب با ظرفیت و امکانات استان را خواستار شد.

انتهای پیام/ح

احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزان در اردبیل

 

برچسب ها: دانش آموزان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.