بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا خداحافظی کرده بود احتمالا دوباره به تیم ملی بازگردد.

احتمال بازگشت توکلی به تیم ملی فوتسالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد توکلی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که توانست با تیم ملی در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا به عنوان قهرمانی دست یابد پس از بازگشت از چین تایپه از تیم ملی خداحافظی کرد.  

این بازیکن هم اکنون  2 پیشنهاد از آسیا و اروپا دارد و احتمالا برای ادامه فعالیت‌های باشگاهی اش راهی تیم نفت الوسط عراق شود.  طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی احتمال دارد فرهاد توکلی بار دیگر به تیم ملی بازگردد و به ناظم الشریعه و تیم ملی کمک کند.

ناظم الشریعه، همچنان سرمربی تیم ملی فوتسال

محمد ناظم الشریعه  سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان چندی پیش توانست در پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا دوازدهمین جام را برای کشورمان کسب کند. تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی به این عنوان دست یافت که ناظم الشریعه از شرایط میزبانی این رقابت‌ها راضی نبود.  

 شنیده شده بود در صورتی که او نتواند قهرمانی در آسیا را تکرار کند احتمالا از هدایت تیم ملی فوتسال کنار می رود. با این حال او توانست با تیم ملی فوتسال کشورمان قهرمانی دیگری را کسب کند تا همچنان به فعالیتش در تیم ملی ادامه دهد.  

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار