سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا 2018 نوشت، ایران مهارناپذیر برای دوازدهمین بار قهرمان شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر پی قهرمانی شاگردان ناظم الشریعه در رقابت های قهرمانی آسیا 2018 چین تایپه، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی نوشت،ایران واقعا مهار ناپذیر است زیرا آنها دوازهمین عنوان قهرمانی را کسب کردند.
در گزارش ای اف سی آمده است: جمهوری اسلامی ایران پس از شکست دادن ژاپن با نتیجه 4-0 در روز یکشنبه،برای دوازدهمین بار تاج قهرمانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا را بر سر گذاشت.
علی اصغر حسن زاده در نیمه اول ایران را پیش انداخت و گل های بعدی از سوی فرهاد توکلی، حسین طیبی و حسن زاده،دومین عنوان قهرمانی متوالی آنها را مسجل کرد.

نبرد بین دو غول فوتسال قاره آن طوری که انتظار می رفت،آغاز شد و هر دو تیم از همان ابتدای سوت مسابقه،پر فشار بازی می کردند. و مهدی جاوید در دقیقه اول بازی به طرز خطرناکی نزدیک بود گل اول ایران را به ثمر برساند اما توپ او به دیرک دروازه برخورد کرد.


برونو گارسیا، سرمربی ژاپن، بازیکنانش را به طور کامل تعویض می کرد که این امر ایران را مجبور می کرد دائما خود را با تغییر سیستم این تیم هماهنگ و سازگار کند.

هر دو تیم با هم برابر بودند و سهم مناسبی از توپ و میدان داشتند، اما ژاپن در شوت زنی دست بالا را داشت و در 17 دقیقه بازی، ریسوکای نیشیتانی نزدیک بود برای تیم آسیای شرقی گلزنی کند،اما توپ او از یک زاویه دشوار به تیر دروازه خورد.
در ادامه این گزارش نحوه به ثمر رسیدن 4 گل ایران شرح داده شده است.
سپس ای اف سی در پایان گزارش خود با اشاره به قدرت دفاعی ایران نوشت:

ژاپن در حرکت دادن توپ از فضاهای اندک درخشان بود، اما دفاع ایران تقریبا غیر قابل نفوذ به نظر می رسید و در پنج دقیقه باقی مانده، ژاپنی ها تصمیم گرفتند با روش «پاور پلی» بازی کنند اما این شیوه نه تنها کارساز نشد بلکه در دقیقه آخر طیبی گل چهارم را زد تا یک پیروزی قاطع را رقم بزند.
انتهای پیام/


واکنش ای اف سی به دوازدهمین قهرمانی فوتسال ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار