رییس هیات هندبال استان خوزستان از برگزاری مسابقات هندبال دسته 3 منطقه 2 کشور به میزبانی امیدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال دسته 3 منطقه 2 کشور بیان داشت: این میزبانی برای اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان رخ داده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 10 اسفندماه به مدت 6 روز در امیدیه، برگزار می گردد اظهار کرد:‌ تیم‌های پويانيکان گز، مبارکه، هرسين، اميديه، پاسارگاد، سپيدان، بندرامام خمينی (ره)، بروجرد، خرم آباد، لارستان و هانيوان ايلام در این رقابت ها حضور دارند.

قاسمی حضور باشگاه نفت امیدیه در سطح اول هندبال ایران را استراتژی هیات هندبال استان عنوان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر هندبال خوزستان رشد و پیشرفت مطلوبی داشته و در تلاش هستیم که در هر 2 بخش آقایان و بانوان حرف‌ های بیش تری در کشور برای گفتن داشته باشیم.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: هنوز در هندبال جای کار وجود دارد، ولی در سال 96 تلاش‌ کردیم که طبق هدف و برنامه پیش برویم. حضور تیم‌ بانوان بهبهان و تیم آقایان پتروشیمی مارون در لیگ برتر کشور نیز نوید بخش روزهای خوب برای هندبال خوزستان است و امیدوارم این موفقیت ها با حمایت بیش تر تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات هندبال دسته 3 کشور به میزبانی امیدیه

برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار