رئیس اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم تکریم مادران شهدا در آستان امامزاده عبدالله(ع) همدان خبر داد.

تکریم از مادران شهدا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید علی حسینی،رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسمی با عنوان گرامیداشت، تکریم و منزلت مادران شهدا در همدان خبر داد و افزود: ۱۳ جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) همسر بزرگوار امیرالمومنین (ع) و مادر چهار شهید از شهدای نینوا به ویژه حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته که به همین مناسبت مراسمی را در تکریم از مادران شهدا برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پنج‌شنبه این هفته به همین مناسبت در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) مراسمی برگزار خواهد شد اظهار داشت:‌ این برنامه همراه با نماز مغرب و عشاء با همراهی هیأت پیروان ثارالله آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه سخنران مراسم تکریم مادران شهدا حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی است اضافه کرد: احمد شانیان و کربلایی جواد قربانی به عنوان مداحان مراسم انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم زنان به خصوص همسران و مادران شهدا در انقلاب اسلامی ایران گفت:‌ به فرموده مقام معظم رهبری نقش زنان به خصوص همسران و مادران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار و «انقلابی زینبی» بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با تاکید به اینکه زنان یکى از برجسته‌ترین نقش‌ها را در انقلاب اسلامی ایفا کردند بیان کرد: در حادثه بزرگ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، نقش مادران و همسران، از نقش مجاهدان اگر سنگین‌تر نبود، یقیناً کمتر نیز نبود و باید از مقام این بزرگواران به نحو شایسته تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ش

مادران شهدا در همدان تکریم می‌شوند

برچسب ها: شهدا ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.