آموزش رشته جدید بولس به منظور توسعه ورزش و کارآفرینی، این هفته درخراسان رضوی آغاز می‌شود.

آغاز آموزش رشته جدید ورزشی بولس در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا دوانلو رئیس هیئت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان افزود : دوره تئوری و عملی رشته جدید بولس (پتانک) طی روز‌های پنج شنبه و جمعه این هفته برای اولین بار در استان خراسان آغاز می‌شود و فراگیران این دوره شامل مزایای متعدد و بی نظیری خواهند بود.

وی افزود: امکان دستیابی سریعتر به مراحل مربیگری و دریافت مجوز فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به منظور تأسیس باشگاه بولس، مزیت متمایز اولین دوره آموزش بولس (پتانک) در استان است که از طریق دریافت گواهینامه رسمی و دوزبانه از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران میسر خواهد شد.

دوانلو ادامه داد: فراهم ساختن امکان حضور فراگیران این دوره در میادین استانی و ملی ، زمینه سازی برای شرکت در رویداد‌های ایران و آسیا در سال آینده و عضویت در هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان خراسان رضوی از جمله مزایای دیگر این دوره می‌باشد.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گفت : این دوره زیر نظر مدرس بین المللی اعزامی از فدراسیون در استان برگزار خواهد شد.

وی با اعلام آدرس کانال هیأت استان Khorasanbcs@ افزود علاقه مندان می‌توانند از طریق محتوای کانال هیأت در جریان اخبار دوره آموزشی بولس قرار بگیرند و با توجه به ظرفیت محدود کلاس برای ثبت نام سریعتر اقدام نمایند.

دوانلو با ذکر این نکته که حداقل سن برای شرکت کنندگان این دوره ۱۸ سال تمام است افزود : متقاضیان می‌توانند مدارک خود را از طریق مراجعه به دفتر هیأت واقع در سالن مهران مشهد و یا شماره تلگرام ۰۹۳۶۴۶۶۶۸۵۲ ارسال نمایند.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان ادامه داد: زیبایی، جذابیت و آسانی رشته بولس (پتانک) باعث شده است تا این رشته به صورت خانوادگی، تک نفره و تیمی قابل اجرا در محیط‌های باز و سرپوشیده باشد و زمینه همگانی شدن آن را فراهم کند لذا این ورزش می‌تواند به ویژه در اولین دوره‌های آموزش به افزایش شغل و کارآفرینی در استان کمک کند و هیأت استان در تمامی مراحل حامی فراگیران این رشته ورزشی خواهد بود.

 

انتهای پیام // ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.