دومین دوره‌ی مسابقات تیراندازی سلاح‌های بادی که به میزبانی شهرداری منطقه‌ی پنج ارومیه برگزار شد، سه شنبه شب در ارومیه به پایان رسید

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛مسابقات تیراندازی سلاح‌های بادی آذربایجان غربی که با حضور جمعی از مسئولین استانی در آکادمی تیراندازی استان آذربایجان غربی برگزار شد ده نفر از تیراندازان در دو بخش آقایان و بانوان باهم به رقابت پرداختند که در پایان این دیدار سه نفر در بخش آقایان و سه نفر در بخش بانوان در رقابتی تنگاتنگ به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
عبدی شهردار منطقه‌ی پنج ارومیه با اشاره به اینکه آموزش تیراندازی بار‌ها مورد تاکید دین مبین اسلام قرار گرفته افزود، امید است این ورزش به همت مسئولین و دست اندرکاران این امر روز به روز جایگاه بهتری را در بین عموم پیدا کند.
بخشایش عضو شورای اسلامی شهر ارومیه هم با تاکید بر حدیثی از پیامبر (ص) افزود تمرین و تقویت فرزندان برای ورزش‌هایی همچون تیر اندازی باید مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد و انشاالله بتوانیم این ورزش را در سطح استان تقویت بکنیم.
همچنین اسفندیاری دبیر هیئت تیراندازی استان هم با اشاره به استقبال خوب مردم از این مسابقات افزود امیدواریم در آینده با حمایت مسئولین و متولیان امر شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش تیراندازی باشیم.

انتهای پیام/ن.م

برگزاری مسابقات تیراندازی سلاح‌های بادی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.