با توجه به شرایط سخت و بارندگی‌ها در ارتفاعات محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، وضعیت اعزام امدادگران برای انتقال مابقی پیکرها را باید در دو تا سه هفته آینده جستجو کرد.

انتقال پیکرهای سانحه هواپیما به 3 هفته دیگر موکول شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نشست  تخصصی عملیات جست‌وجوی حادثه سقوط هواپیما تهران-یاسوج با حضور هیمالیانوردان برگزار شد .
با توجه به شرایط سخت و بارندگی‌ها در ارتفاعات محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، وضعیت اعزام امدادگران برای انتقال مابقی پیکرها را باید در دو تا سه هفته آینده جستجو کرد، کما اینکه در همین زمان نیز تیم‌های ارزیاب به ارتفاعات محل حادثه اعزام خواهند شد. 

تصمیم نهایی برای توقف یا ادامه عملیات امداد در دنا

باحضورگروه ارزیاب تصمیم برای توقف یاادامه عملیات جستجو و انتقال پیکرقربانیان سقوط هواپیمای آسمان نهایی می شود.
صبح دیروز در اولین فرصت بعد از مساعد شدن شرایط جوی در نهمین روز از سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج ، ۲ بالگرد به پرواز در آمدند، تا دو گروه سه نفره از کوهنوردان حرفه ای ، امدادگران و کماندوهای زبده ارتش را به ارتفاعات دنا منتقل کنند و عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان از سر گرفته شود.
در پرواز نخست بالگردها موفق به پیاده کردن گروه ها نشدند و در پرواز بعدی گروه ها به ارتفاع ۳۱۰۰ متری منتقل و از آنجا ، با چند ساعت پیاده روی به محل سقوط هواپیما رسیدند.
این گروه ها توانستند قطعات دیگری از پیکر جانباختگان این سانحه را کشف و به پایین ارتفاعات منتقل کنند.
اوایل بامداد امروز با حضور گروه ارزیاب،مسئولان استانی و کشوری جلسه تخصصی در قرارگاه عملیات جستجو در سی سخت برای نهایی کردن ادامه یا توقف عملیات برگزار شد.

 انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.