رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۱۲۰ هزار نفر از مردم استان اردبیل در چرخه تولید محصولات کشاورزی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،خلیل نیکشاد، رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل امروز در آیین تودیع و معارفه روسای جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: این رقم گستردگی کشاورزی استان را نشان می دهد.

وی افزود: سالانه نزدیک به ۴.۵ میلیون تن محصول کشاورزی در این استان تبدیل شده و اردبیل یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی کشور محسوب می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان با تاکید به اهمیت حمایت از کشاورزان گفت: با حمایت مطلوب باید زمینه شکوفایی استعدادهای استان در این حوزه را موجب شد.

نیکشاد با تاکید به اینکه نیروی انسانی ظرفیت و پتانسیل اصلی بخش کشاورزی است، ادامه داد: حمایت از نیروی انسانی منجر به بهبود کارایی و بهبود تولیدات خواهد شد.

وی به تاثیر کشاورزی در اقتصاد مناطق اشاره کرد و افزود: کشاورزی یکی از حوزه های موثر در متغیرهای اقتصادی و توسعه مناطق است و در وضعیتی که اردبیل استعداد مطلوبی در این حوزه دارد باید برای توسعه اقتصادی کشاورزی برنامه ریزی داشت.

رئیس جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: با بهبود تولید و تجارت و بازرگانی محصولات کشاورزی می توان به سادگی نقش سازنده این حوزه در اقتصاد را مشاهده کرد.

انتهای پیام/ع

اردبیل یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.