مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از صادرات ۱۳ میلیون دلاری واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، از آغاز امسال تاکنون خبر داد.

سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با تقویت و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات صنایع کوچک، می‌توان به بهبود وضعیت اشتغال و کاهش بیکاری کمک کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان صنایع کوچک در حمایت از صادرات واحد‌های تولیدی افزود: رقابت‌پذیری و افزایش توانمندی صنایع کوچک در بازار‌های صادراتی و تشکیل کنسرسیوم صادراتی، از برنامه‌های مهم سازمانی در راستای کمک به واحد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت : صنایع کوچک و متوسط به دلیل ماهیت و ویژگی‌های مبتنی بر خلاقیت و کارآفرینی، ظرفیت و پتانسیل لازم در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید و صادرات را دارند.

وی توجه به صادرات و حضور در بازار‌های خارجی را یکی از فاکتور‌های مهم برای واحد‌های تولیدی و صنعتی دانست و افزود: صادرات و حضور در بازار‌های بین‌المللی، یکی از راهکار‌های استفاده بهینه از ظرفیت‌های واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط است.

موسوی گفت: توسعه صنایع کوچک و استفاده از تکنولوژی‌های مناسب، می‌تواند به توسعه و رشد اقتصادی استان و کشور کمک کند.

انتهای پیام /ر

صادرات واحد‌های صنعتی کوچک در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار