آتش سوزی خودرو روآ در مسکن مهر سمنان توسط اتش نشانان 2 ایستگاه سازمان آتش نشانی سمنان مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : آتش سوزی خودرو روآ در مسکن مهر سمنان خیابان سلیمان نبی صبح امروز سه شنبه 8 اسفند ماه 96 توسط اتش نشانان 2 ایستگاه سازمان آتش نشانی سمنان مهار شد.

وی افزود : با تماس شهروندان به سامانه 125 در ساعت 6:25 دقیقه صبح امروز مبنی بر آتش سوزی خودرو در پارکینگ منزل مسکونی ، ستاد فرماندهی بی درنگ ایستگاه شماره 5 سازمان آتش نشانی را به همراه یک خودرو و 3 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام کرد.

مهار آتش سوزی پژو روآ در سمنان + تصویر

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان در ادامه افزود : نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه وبررسی شرایط موجود و پیشروی آتش به سمت واحدهای مسکونی ، طبقات بالاترو خودروهای داخل پارکینگ، درخواست نیروی کمکی کرده که در ادامه ایستگاه شماره 1 نیز به همراه 1 دستگاه خودرو و 3 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در نحوه امدادرسانی این حادثه گفت: نیروهای آتش نشان سریعا به دو تیم عملیاتی تقسیم شده و گروه اول با قطع جریان برق و گازساختمان به کمک ساکنین شتافتند و کار ایمنی سازی محل را انجام دادند و گروه دوم نیز مشغول خاموش کردن حریق و جلوگیری از سرایت آن به دیگر خودروها و واحدهای مسکونی شدند.

اسمعیل پور در پایان تصریح کرد: حادثه آتش سوزی خودرو روآ خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته ولی خسارات مالی زیادی برجای گذاشته است و علت اصلی وقوع این آتش سوزی نیاز به کارشناسی دارد.

انتهای پیام / ه

آتش سوزی پژو روآ در منزل مسکونی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.