سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، این سازمان را حلقه اتصال توانمندان و نیازمندان به یکدیگر دانست و بر حمایت از اقشاز آسیب پذیر تاکید کرد.

سازمان داوطلبان حلقه اتصال توانمندان و نیازمندان به یکدیگر استحبیب درگاهی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر ساکن در سایر نقاط کشور، طی 2 مرحله خدمات مختلفی چون ارائه سبدهای غذایی و خدمات درمانی تخصصی به خانواده های محروم و آسیب پذیر اهداء می شود.

درگاهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر را حلقه اتصال توانمندان و نیازمندان به یکدیگر دانست و بر حمایت همه جانبه این سازمان از اقشار آسیب پذیر با مشارکت توانمندان و خیران تاکید کرد.

وی تصریح کرد: سبدهای غذایی و خدمات پزشکی و درمانی در ماه مبارک رمضان و به مناسبت نوروز میان خانواده های محروم و نیازمند توزیع شده و همچنین خدمات پزشکی و درمانی نیز به این خانواده ها ارائه می شود و این خدمات برای نوروز سال 97 پرشورتر و گسترده تر ارائه خواهد شد.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان داوطلبان خود را حلقه اتصال و پل ارتباطی توان توانمندان به نیاز نیازمندان می داند و امر ارائه خدمات به نیازمندان را با شناسایی نیازمندان و خیران و توانمندان به طور همزمان انجام می دهد.

درگاهی با اشاره به ناکافی بودن بودجه دولتی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یادآور شد: بودجه دولتی جمعیت هلال احمر کفاف رفع سایر نیازهای اقشار آسیب پذیر همچون خدمات درمانی تخصصی این افراد را نمی دهد به همین دلیل در صدد هستیم تا از ظرفیت پزشکان، مراکز درمانی داوطلب و داروخانه ها و سایر مراکز این چنینی برای ارائه خدمات بهتر به اقشار آسیب پذیر که نیازمند این خدمات هستند استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار