مربیان با ایجاد خلاقیت در دانش آموزان برای حل مشکلات در مدرسه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابراهیم مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: مربیان امور پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش محور توسعه و ارتقاء فرهنگی و ایجاد امنیت در جامعه هستند.

وی افزودد: یکی از وظایف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان برای حضور در جامعه و شناخت تکالیف خود در مقابل اجتماع و جهان هستی است که تنها با عامل بودن می‌توان به این مهم دست یافت و خواستار ارائه تجربیات سازنده معلمان و مربیان در مراسمات مشابه شد.

وی افزود: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای بحث و تبادل نظر برای آسیب‌شناسی وضعیت موجود، راهکار‌های بهبود و ارتقای امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

چتروز بیان کرد: فضای آموزش و پرورش شهرستان فضای تعامل و همکاری و براساس ضوابط و مقررات است وهمین امر اقدامی موثر در جهت پویایی دانش‌آموزان در برنامه‌های تربیتی و فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش منوجان اظهار کرد: باید با کاهش تنش‌ها گام‌های مثبتی را در جهت تجلی ارزش‌های اسلامی در مدارس برداشت و از معاونان، مربیان و مشاوران پرورشی درخواست کرد تا با خلاقیت، برای حل مشکلات موجود در مدارس تلاش کنند.

مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی در تاریخ ۱۳ اسفند جاری در سالن آموزش و پرورش برگزار و از فعالان حوزه پرورشی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام /ی

تقدیر از فعالان امور تربیتی منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار