مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است که باید با آگاه سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از شیوع این پدیده شوم پیشگیری کرد .

نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه نقش موثری در پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام  بیان کرد: ۵۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در ایلام، در راستای تحقق اهداف سند جامع پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی مخاطبین برگزار شده است .

وی اظهار کرد: محدود شدن روابط خانوادگی، افزایش خشونت در خانواده، افت سطح فرهنگی جامعه، گسترش طلاق و کاهش ازدواج، عدم احساس مسئولیت، سرقت، قتل و... از عوارض سوء مصرف مواد مخدر است و لذا مبارزه با مواد مخدر یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود .
فتاحی ادامه داد:اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در راستای آشنایی اقشار تأثیرگذار و جامعه هدف تاکنون ۵۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سطح استان برگزار کرده  و در این جلسات کارشناسان خبره عوامل گرایش به اعتیاد و نحوه پیشگیری از این بلای خانمان سوز را در جامعه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ دینی و مسائل مذهبی در جامعه نقش بسیار موثری در پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دارد که دستگاه‌های فرهنگی باید تمام تلاش خود را در این زمینه معطوف دارند.

 

انتهای پیام /با

 

برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.