زیرگذر( تقاطع غیر همسطح) سنگستان همزمان با دهه فجر آغاز و با  15 درصد پیشرفت، طبق پیش بینی ها  در اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد.

پیشرفت 15 درصدی زیر گذر سنگستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حاشیه بازدید  حمیدرضا حاج بابايي نماينده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و همراه هیأت همراه از  زیرگذر سنگستان - سرخ آباد در محور همدان ملایر  با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاط بسیار پرحادثه است گفت: به لحاظ سرعت بالای ناوگانی که از ملایر وارد می شوند و سایر ناوگانی که در مسیر مخالف در تردد هستند گره ای ترافیکی در این محدوده ایجاد می شود که با احداث این زیرگذر ایمنی منطقه افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: تاکنون 21 زیرگذر در سطح استان به بهره برداری رسیده و 2 طرح نیز در حال اجرا است که با زیرگذر سنگستان در مجموع به 24 مورد می رسد.

رودباری ادامه داد: برای احداث این طرح مبلغ دو میلیاردو 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده که از این میزان مبلغ 250 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری است.

وی ابراز داشت: 2 هزارو 584 تن آسفالت، 88 هزار مترمکعب خاکبرداری، 800 متر مکعب بتن ریزی، 25 عدد باکس بتنی و 7 هزارو 900 مترمکعب مصالح اساس و زیراساس در این سازه با دهانه 7 متری اجرا می شود.

کلنگ زنی و اجرای عملیات احداث زیرگذر( تقاطع غیر همسطح) سنگستان همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان آغاز شد که این طرح تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود اواسط سال 97 به بهره برداری برسد.

گفتنی است، در این برنامه که محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و جمعی از مسئولان راهداری همدان حضور داشتند، حاضران از نزدیک از اجرای طرح بازدید کرده و در جریان روند ساخت آن قرار گرفتند.

انتهای پیام/د

زیر گذر سنگستان 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.