حمیدرضا کریمویی گفت:حضور رضا مهاجری در تیم مشکی پوشان مشهد صحت ندارد و او با قدرت به کارش در تیم ما ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمیدرضا کریمویی مدیرعامل پدیده پس از پایان جلسه مدیران باشگاه‌ها با هیئت رئیسه سازمان لیگ بیان کرد: جلسه بسیار خوبی برگزار شد که درآن در مورد درآمدی که باید به باشگاه های لیگ برتری اختصاص یابد و همچنین مشکلات اقتصادی آنها صحبت‌هایی انجام شد.

او در مورد شایعه حضور رضا مهاجری در تیم مشکی‌پوشان گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی خود مهاجری خبر حضورش در مشکی پوشان را تکذیب کرد.مهاجری مورد حمایت ما است و با قدرت به کارش در پدیده ادامه می دهد. مشکی پوشان تیمی است که تمام مشهدی ها علاقه دارند در لیگ برتر ماندگار شود.

کریمویی درباره تمایل نداشتن هیئت مدیره باشگاه پدیده به ادامه تیم‌داری در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: تمام اعضای هیئت مدیره با تمرکز دنبال بقای تیم در لیگ برتر هستند چراکه تیم فوتبال پدیده جزو سرمایه‌های اصلی گروه پدیده است. تنها مشکل عمده ما در حال حاضر مسائل اقتصادی است که باید مدیران استانی و مدیران گروه پدیده کمک کنند تا این موضوع هر چه سریعتر برطرف شود.

در نظر داریم مطالبات پراهیچ را به صورت قسطی پرداخت کنیم

مدیرعامل باشگاه پدیده در مورد احتمال کسر 6 امتیاز دیگر این تیم به دلیل شکایت ایگور پراهیچ گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم تا هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود. در جلسه امروز(دوشنبه) هم از تاج درخواست کردم درباره پرداخت مطالبات پراهیچ به ما کمک کند تا دیگر امتیازی از پدیده کسر نشود. از طرفی با خودش هم در حال مذاکره و رایزنی هستیم تا به صورت توافقی و در چند قسط مطالباتش را پرداخت کنیم.

تکلیف خلعتبری و قاضی را تا چند روز آینده مشخص می کنیم

او در مورد اینکه آیا خلعتبری و قاضی به تمرینات پدیده برمی‌گردند یا خیر، گفت: خلعتبری و قاضی جزو بازیکنان پدیده هستند. در مقطعی تصمیم گرفتیم با این بازیکنان قطع همکاری کنیم اما بدون شک در روزهای آینده در مورد این نفرات به جمع‌بندی نهایی می رسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار