مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:دستگاه‌ها فرهنگی برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی برنامه‌ریزی کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در فعالیت‌های فرهنگی نباید تنها به جلسات و امضاء تفاهمنامه ها اکتفا کرد بلکه باید در عمل موضوع را پیگیری کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

حجت‌الاسلام کوهستانی امروز هفتم اسفند ماه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان یزد افزود: در شرایط حاضر تعامل و هم‌افزایی در همه امور دینی و فرهنگی امری لازم و ضروری است.

حسینی کوهستانی با اشاره به اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر گفت: در این حوزه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که نتیجه آن تجربیات ارزشمندی است که منجر به عقد تفاهم‌نامه با اداره کل آموزش‌وپرورش و به دنبال آن نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان شده است.

وی افزود: بر اساس بحث‌های صورت گرفته در گفتمان‌های دینی متونی استخراج و به مرکز ارسال‌ شده که نتیجه آن انتشار کتاب و جزواتی شده که در اختیار اساتید گفتمان دینی در استان‌ها برای بهبود روند گفتمان دینی قرار گرفته است.

حسینی کوهستانی بر لزوم به‌روز بودن اساتید گفتمان دینی تأکید کرد و افزود: در این راستا دوره‌هایی ویژه اساتید گفتمان دینی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی بیان کرد: این استقبال نشان می‌دهد که مردم طالب هستند و این مهم رسالت دستگاه‌ها فرهنگی را سنگین‌تر می‌کند که با توجه به نیازهای روز برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ ی

دستگاه‌ها فرهنگی برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی برنامه‌ریزی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار