معاون توسعه منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گسترش ارائه خدمات الکترونیک به ایثارگران ضمن افزایش کیفیت و تسریع در ارائه خدمات به پویایی مجموعه بنیاد و رضایتمندی ایثارگران منجر می‌شود.

گسترش خدمات الکترونیک موجب پویایی بنیاد و رضایتمندی ایثارگران می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست مشترک با استاندار تهران و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و تهران بزرگ اظهار کرد: مجموعه بنیاد یکی از نهادهایی است که نوع خدمات و شرایط آن بسیار خاص و ارزشمند است.

وی با اشاره به مختصات و ویژگی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همان طور که معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بنیاد را از دستگاه‌های خاص و برجسته معرفی کرده‌اند، بر همین مبنا نیز همه کارکنان بنیاد باید پر تلاش و پر توان قدم بردارند که خدماتی که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه می‌شود به بهترین شیوه و با بالاترین کیفیت باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از کارکنان خدوم بنیاد تصریح کرد: استاندار تهران خود از یادگاران دفاع مقدس است و از جوانب مختلف خدمات در این نهاد مقدس اطلاع کافی دارند و این مهم جای بسی خوشحالی است که وی نیز نگاه خوب و مطلوب و همراهی با بنیاد در خصوص بهبود هر چه بیشتر خدمات به ایثارگران را دارند و می‌توانند در خصوص رفع مشکلات ایثارگران در موضوعات فرابخشی مؤثر باشند.

میر مرادی افزود: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توانمند و پر تلاش هستند و در راستای اهداف عالی نظام اسلامی فعالیت می‌کنند و به خوبی در حال خدمتگزاری هستند.

وی خدمتگزاری هر چه بیشتر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: بنیاد برای افزایش کیفیت و خدمات‌رسانی مطلوب ارائه خدمات الکترونیک را در بیشتر حوزه‌ها فعال کرده است تا خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای دریافت خدمات کمترین زمان ممکن را صرف کنند، ضمن اینکه این موضوع موجب پویایی هر چه بیشتر بنیاد در جهت کسب رضایتمندی خانواده معظم شهدا می شود.

انتهای پیام/

پویایی بنیاد شهید در گرو گسترش خدمات الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار