عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران باید به علت حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال در دربی 86 شئونات اخلاقی را رعایت کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ابوالفضل روغنی درباره  بد اخلاقی هایی که در سکوهای ورزشگاه آزادی در دربی سرخابی ها رخ می دهد، اظهار کرد: از هواداران خود درخواست داریم که به علت حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال در ورزشگاه آزادی شئونات اخلاقی را رعایت کنند. با توجه به  فرهنگ 8 هزار ساله خود باید در برابر اجنبی ها فرهنگ اصیل خود را نشان بدهیم.

او ادامه داد: مهربانی و مودت را باید  به مردم آموزش دهیم. هدف نشست امروز این بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر به شدت رقیب هستند اما رفاقت ها  را در خارج از چارچوب زمین فوتبال حفظ می کنیم.

تیم پرسپولیس برنده دربی 86 است 

روغنی درباره پیش‌بینی اش از نتیجه‌ دربی، گفت‌: به طور حتم  تیم ما  برنده دربی است  و با اختلاف دو، سه گل استقلال را شکست می دهیم.

بازیکنان قرار نبود در جلسه هماهنگی حضور یابند 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور نیافتن دو تیم در این نشست، تصریح کرد: چنین برنامه ای نداشتیم که بازیکنان در این جلسه حضور یابند. طبق برنامه  قرار بود فقط هیئت مدیره و مدیران عامل این دو باشگاه در این جلسه حضور داشته باشند. همچنین  بازیکنان 2 تیم در تمرین برای آماده‌سازی برای دربی هستند.

روغنی درباره وضعیت مسلمان و دور شدن او از ترکیب اصلی سرخ‌ها، گفت‌: همه تلاش اعضای هیئت  مدیره این است که تمام مسائل فنی را به برانکو سرمربی تیم بسپاریم. برانکو باید درباره بازی نکردن یا کردن یک بازیکن نظر بدهد و برانکو تلاش می کند که بازیکن سالاری به وجود نیاید. برای این که در تیم وحدت خوبی شکل بگیرد، باید یکسری تشویق‌ها و تنبیه‌ها همیشه باشد. به نظرم برانکو درست تصمیم می‌گیرد و این قضیه حل می شود.

هیچ کس از پرسپولیس بزرگ تر نیست 

او  ادامه‌ داد: ما می‌دانیم برانکو جزء بهترین مربیان لیگ برتر است و در رنکینگ جهانی مربیان نیز در رتبه خوبی قرار دارد. برانکو یک مسئله ای را همیشه تکرار می‌کند و آن این است که هیچ کس از پرسپولیس بزرگ‌تر نیست و بازیکن در قالب پرسپولیس معنا و مفهوم پیدا می‌کند. قرار نیست که  بازیکن سالاری به وجود بیاوریم، زیرا می‌دانیم که این آسیب جدی به تیم وارد می کند.

نظر مسلمان برای جدایی از پرسپولیس تغییر کرده است 

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان نیز، بیان‌ کرد:  تاکنون با همه بازیکنان صحبت کردیم  و هیچ بازیکنی رفتنی نیست. شاید مسلمان قصد جدایی داشت اما اکنون نظر او برگشته است. همچنین صحبت‌های اخیر مسلمان  نشان می دهد که او می خواهد با پرسپولیس تمدید کند. مسلمان بازیکن خوب و با تکنیکی است و می‌تواند در چارچوب تیم  بازی کند.

ابوالفضل روغنی در پایان درباره وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد:  متاسفانه باشگاه پرسپولیس تبدیل به یک شعبه دادگاه شده است. هر روز داستان و پرونده جدیدی در باشگاه ایجاد می شود اما خطری باشگاه را تهدید نمی کند. بازیکنان زیادی از پرسپولیس شکایت می کنند اما شکایت جدی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار