رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان به ما توصیه‌ای برای کسب نتیجه تساوی در دربی پایتخت نداشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفر کاشانی درباره جلسه مشترک سرخابی ها با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خوشحال هستم که بعد از سال ها جلسه مشترکی میان 2 تیم بزرگ پایتخت برگزار شد و این نشست ها باید در 2 باشگاه انجام شود تا شاهد پویایی فرهنگ درباشگاه ها باشیم.

او ادامه داد: همچنین زیرساخت های 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باید از هر لحاظ تکمیل شود تا شاهد رشد و پیشرفت در این 2 باشگاه باشیم.

کاشانی درباره تاثیر برگزاری جلسه قبل از دربی پایتخت بیان کرد: اصحاب رسانه نقش بسزایی در پویایی فرهنگ جامعه دارند و برگزاری این گونه جلسه ها برای هر 2 تیم پایتخت قبل از دربی خوب است.

اشاعه فرهنگ در جامعه هدف برگزاری دربی پایتخت است 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه تاکنون توصیه ای برای کسب مساوی در دربی به مسئولان شده است، تصریح کرد: تاکنون این موضوع را نشنیده ام و مشاهده هم نکرده ام. دربی پایتخت همانند سایر بازی هاست و این بازی فقط امسال برگزار نمی شود بلکه سالیان سال است که 2 تیم پایتخت و بزرگ در همه کشورها با هم بازی می کنند. هدف از برگزاری بازی ها این است که فرهنگ از طریق ورزش در جامعه اشاعه پیدا کند. امیدوارم شاهد بازی زیبا و به دور از تنش و همراه با اشاعه فرهنگ در میان میلیون ها تماشاگر دربی باشیم.

کاشانی درباره کری خوانی اعضای هیئت مدیره استقلال مبنی بر اینکه آبی پوشان در دربی نمی بازند، بیان کرد: ان شاالله همین طور باشد و حرفی در این باره ندارم.

ارائه بازی خوب و بالا بردن سطح فرهنگ در دربی اهمیت دارد 

او درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی 86 اظهار کرد: برد و باخت در این بازی برایم مهم نیست و ارائه بازی خوب و بالا بردن سطح فرهنگ جامعه در این بازی اهمیت خاصی دارد. بازیکنان الگوی جوانان جامعه هستند و باید مراقب رفتار و کردارشان در این بازی باشند. به نظرم هر تیمی که از موقعیت ها استفاده کند برنده است. البته معتقدم  برنده واقعی دربی، تیمی است که از لحاظ اخلاقی هم نمره قبولی در این بازی بگیرد.

مسلمان  با تائید کادر فنی بازی می کند 

کاشانی درباره غیبت مسلمان در ترکیب پرسپولیس بیان کرد: مسلمان بازیکن پرسپولیس است و در صورتی که وضعیتش از لحاظ فنی مورد تائید کادر فنی باشد به طور حتم بازی می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار