۶۰۰ دانش آموز دختر ریگانی رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند در شهرستان ریگان ۱۲ هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این مراسم امام جمعه ریگان گفت: امروز شما دانش آموزان بزرگ شده اید وجشن تکلیف٬ تبدیل به بهترین و ماندگارترین خاطرات شما در طول زندگی خواهد شد
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ابراز کرد: دانش آموزان از امروز با رسیدن به سن تکلیف باید واجبات اسلامی را رعایت کنند.
وی اظهار داشت: تمسک جوانان و نوجوانان به آموزه‌های اسلامی و اجرای درست احکام الهی در جامعه برای آن‌ها یک ضرورت است
مدیر اموزش وپرورش ریگان در این مراسم با اشاره به اینکه امروز ۶۰۰ دانش آموز دختر ریگانی رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند بیان داشت :هر ساله جشن تکلیف یا عبادت و بندگی دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی که به سن ۹ سالگی می‌رسند، در منطقه برگزار می‌شود.
احمد رحیمی با بیان اینکه جشن عبادت همچون همه نعمت‌های خداوند، نعمتی بوده که تکلیف شده است، افزود: دانش آموزان باید بدانند که خداوند متعال نگاهی ویژه‌ای به آنان داشته و باید شکرگزار باشند که برگزاری این جشن عبادت در شناسایی و معرفی تکالیف دینی و اعتقادی دانش آموزان بسیار موثر است.
وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های خطیرآموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی است، گفت: عمل به احکام اسلامی و توجه ویژه به نماز نقش مهمی در تربیت و اصلاح دانش آموزان و جوانان برای داشتن جامعه‌ای سالم دارد که باید از ابتدا و در دوران دانش آموزی تقویت شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشن تکلیف در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار