رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر با همکاری سازمان انرژی اتمی گفت: در ساخت این مرکز درمانی ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر با همکاری سازمان انرژی اتمیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری صبح امروز در بازدید از روند اجرای طرح‌های بیمارستانی در شهر بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهمی که در کنار فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر مورد توجه قرار گرفت ساخت اورژانس هسته‌ای است که این پروژه با کاربری هسته‌ای و عمومی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی بیان اینکه بر اساس تفاهم انجام شده برای ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر از محل اعتبارات وزارت بهداشت ۱۳ میلیارد تومان تامین می‌شود گفت: در این راستا استانداری بوشهر ۸.۳ میلیارد تومان و سازمان انرژی اتمی ۸.۳ میلیارد تومان تامین می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه اورژانس هسته‌ای بوشهر در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع ساخته می‌شود افزود:اورژانس هسته‌ای که روند اجرایی مطلوبی دارد در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

کشمیری از تخصیص ۸۰ میلیارد ریالی برای ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر از برنامه زمان بندی پروژه جلوتر هستیم و امید می‌رود در موعد مقرر دو ساله این پروژه تکمیل شود.

انتهای پیام/ م

۳۰ میلیارد تومان در ساخت اورژانس هسته‌‌ای بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.