استاندار بوشهر گفت: پروژه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر دارای ۶۵ درصد پیشرفت است و وزارت نفت برای تکمیل آن باید به تعهداتش عمل کند.

اورژانس هسته‌ای برای بوشهر ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند طرح‌های درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر در اولویت است اظهار داشت: علاوه بر افزایش تخت‌های بیمارستانی در دولت یازدهم، ساخت اورژانس هسته‌ای، بیمارستان قلب با همکاری وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در بوشهر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه احداث اورژانس هسته‌ای در بوشهر امری مهم و ضروری است افزود: با توجه به بهره‌برداری از نخستین واحد نیروگاه اتمی و آغاز عملیات ساخت واحد‌های جدید نیروگاه اتمی، احداث اورژانس هسته‌ای در بوشهر یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع پروژه‌های درمانی بیان کرد:اورژانس هسته‌ای از روند اجرایی مطلوبی برخوردار است که تسریع در این پروژه امری مهم است و نباید به سبب مشکلات مالی در ساخت آن تاخیری ایجاد شود.

گراوند با قدردانی از مسئولان انرژی هسته‌ای در ایجاد این مرکز درمانی تصریح کرد: باید پیگیری لازم با سازمان انرژی اتمی برای تامین اعتبار این پروژه با جدیت صورت گیرد.

وی در بازدید از پروژه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر با بیان اینکه این پروژه در پی انعقاد تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و درمان با وزارت نفت اجرایی شده افزود: پروژه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دارای ۶۵ درصد پیشرفت است که وزارت نفت برای تکمیل آن باید به تعهداتش عمل کند.

استاندار بوشهر، تکمیل فضای آموزشی دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر را از ضروریات دانست و تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه و تسریع در روند اجرای آن باید پیگیری بیشتری صورت گیرد و این در حالی است که بخش فضای آموزشی باید با کمک بهداشت و درمان و وزارت نفت تکمیل شود.

انتهای پیام/م

وزارت نفت به تعهداتش عمل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.