در جلسه علنی شورای شهر بوشهر نبی دهقانی با شش رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

نبی دهقانی شهردار منتخب شورای شهر بوشهر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شورای شهر بوشهر عصر یکشنبه در نشستی که تا ساعت ۲۰ ادامه یافت، با موضوع انتخاب شهردار بوشهر وارد بررسی شد.

ابتدا اعضاء پیشنهادات خود درباره گزینه‌ها را باید مطرح می‌کردند که نخست مهرزاد آسایش نام "محمد پاکدل" مدیر کنونی خدمات شهری منطقه ویژه پارس را مطرح کرد، سپس پویا دولابی پیشنهاد "نبی الله دهقانی" را مطرح نمود و رزومه‌ای از سوابق وی قرائت نمود.

سایر اعضای شورا گزینه‌هایی مطرح نکردند و در ادامه مقرر شد هر دو گزینه بصورت جداگانه، در صحن علنی به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

ابتدا دهقانی در جلسه حاضر شده و ضمن اعلام برنامه هایش، به پرسش‌های اعضا پاسخ گفت، سپس پاکدل در صحن حضور یافت.

در ادامه با حضور خبرنگاران، رای گیری از اعضای شورا انجام شد که دهقانی با ۶ رای به عنوان شهردار منتخب بوشهر به وزارت کشور جهت صدور حکم معرفی شد. پاکدل هم دو رای کسب کرد.

در این بین هاشم زاده، رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر با استناد به حكم ديوان عدالت اداري درمورد میگلی نژاد از رای دادن امتناع کرد و گفت: فقط به احترام مردم و همکاران در این جلسه حاضر شدم و بر اساس قانون و راي ديوان عدالت اداري اقدام شوراي شهر را تخلف می دانم.

شایان ذکر است ۶ رای دهقانی شامل پویا دولابی، ابوذر دهدار، طاهره شمشیری، روح الله نصرتی، اکبر توسلی و ندا عبدالله زاده بوده است.

همچنین ۲ رای پاکدل نیز از سوی مهرزاد آسایش و عبدالخالق برزگرزاده داده شد.

نبی الله دهقانی متولد ۱۳۴۹ دارای لیسانس عمران از دانشگاه خلیج فارس و هم اکنون مشاور ارشد نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی می‌باشد. از سوابق اجرایی وی، رئیس دفتر ریاست دانشگاه خلیج فارس و روابط عمومی این دانشگاه (۷۵ تا ۷۹)، مدیر فرهنگی دانشگاه هنر (۷۹ تا ۸۰)، مدیرعامل اولین پایانه صادراتی محصولات کشاورزی کشور (۸۰ تا ۸۹)، مدیرعامل شرکت مجری تخلیه و بارگیری گمرک بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با ۴۰۰ نفر پرسنل (۸۳ تا ۸۹) و مدیر بازاریابی شرکت فراتجارت مروارید کیش از سال ۹۰ می‌باشد.

با انتخاب دهقانی، پس از ماه‌ها به بلاتکلیفی شهرداری مرکز استان پایان داده شد. از ۲۰ آبان ماه امسال بود که با ۶ رای عضو شورا، به دلیل استفساریه مجلس پیرامون منبع فعالیت بازنشستگان، پایان کار میگلی نژاد از شهرداری بوشهر اعلام و از آن زمان مدیریت شهری مرکز استان بصورت سرپرستی اداره گردیده است.

انتهای پیام/م

دهقانی شهردار بوشهر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.