شهردار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه عمران شهری در طول دهه مبارک فجر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و یا اجرایی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه عمران شهری در جمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صدرالله حیدری صبح امروز درحاشیه بازدیداز پروژه‌های عمرانی جم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش‌ زیادی به منظور توسعه عمرانی و بهبود وضعیت شهری در جم انجام شده و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا در مرحله اجرایی است.

حیدری با اشاره به رشد سریع جمعیت شهرجم افزود: جم از جمله شهرهای مهاجر پذیری  محسوب می‌شود که نیاز است اقدامات و پروژه‌هایی در حوزه زیر ساخت وعمران شهری انجام شود.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی میان شهرداری وشورای اسلامی شهر جم شکل گرفته است خاطر نشان کرد: شهر جم به سبب تعامل وهمراهی خوب مردم و مجموعه شهرداری توانسته است گام‌های موثری در راه توسعه همه جانبه بردارد.

شهردار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی 9 پروژه عمران شهری در طول دهه مبارک فجر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و یا اجرایی می‌شود.

وی، به اشاره به برخی از این پروژه‌ها گفت: عملیات اجرایی مجتمع اداری و تجاری شهرداری جم در زمینی به مساحت 4هزار متر مربع ودر 8طبقه با اعتبار79 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

حیدری افزود: با توجه مشکل پارکینگ در شهر جم شهرداری پارکینگی را در زمینی به مساحت یک‌هزار 300 مترمربع ودر 5 طبقه با ظرفیت پارک 200 ماشین با اعتبار 40 میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

شهردار جم افزود: مجتمع فرهنگی و هنری شهر جم در زمینی به مساحت 2هزار مترمربع ودر 2طبقه با اعتبار 35میلیارد ریال در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌شود.

وی ساخت پارک محله‌ای اسلام آباد ، المان میدان آسیاب و دو دستگاه پل در حاشیه بلوار غدیر از جمله پروژه‌هایی  دانست که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شوند.

انتهای پیام/ م

۲۰۰ میلیارد ریال پروژه عمران شهری در جم افتتاح می‌شود

برچسب ها: شورای شهر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.