رییس دفتر مهندسی کیفیت و بهره‌وری منطقه جنوب شرق گفت : این منطقه موفق به تمدید گواهینامه‌های استاندارد‌های IMS و سیستم مدیریت انرژی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق، مجید اسدنیا، رییس دفتر مهندسی کیفیت و بهره‌وری منطقه با اشاره به حضور کارکنان شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه برای راستی‌آزمایی استقرار الزامات استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت انرژی گفت: طی هشت نفر روز ممیزی توسط این شرکت، گواهینامه‌های ۹۰۰۱ISO، ۱۴۰۰۱ISO، OHSAS۱۸۰۰۱ و استاندارد سیستم مدیریت انرژی (۵۰۰۰۱ISO) تمدید شد.
اسدنیا با اشاره به اینکه در این فرآیند شاخص‌های کیفی، زیست محیطی، ایمنی و مدیریت انرژی مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: که در این راستا تعهد منطقه به پیاده‌سازی و رعایت الزامات نامبرده به اثبات رسید.
رئیس دفتر مهندسی کیفیت و بهره‌وری منطقه ارتقا و بهبود شاخص‌های مذکور را در طی سال گذشته مرهون تلاش‌های گروهی تیم‌های مختلف کارشناسی در منطقه دانست و اظهار کرد: طی جلسه اختتامیه پس از ارزیابی شاخص‌های کیفی، زیست محیطی، ایمنی و مدیریت انرژی برگزار شد رشد و کفایت شاخص‌ها به تأیید مرجع ذی‌صلاح رسید و تصدیق شد.

انتهای پیام/ی

ارزیابی شاخص های کیفی و زیست محیطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار