مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر زاهدان - بم که از ظهر امروز یکشنبه با توفان شن بسته شده بود، بازگشایی شد.

رضا اربابی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این مسیر از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بر اثر توفان شن در محدوده استان کرمان به سیستان و بلوچستان بسته شد، اما با فروکش کردن توفان و تلاش راهداران این مسیر به روی خودرو‌ها بازگشایی و هم اینک تردد در این مسیر امکان پذیر است.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نقاط مستعد سیستان و بلوچستان تمام نیرو‌های امدادی در آماده باش کامل بسر می‌برند.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک که از امروز در نواحی مرکزی، غربی و جنوب شرق این استان آغاز شده تا فردا -دوشنبه - ادامه دارد.

مرتضی فرجی گفت:: سرعت وزش باد در این مدت و در برخی نقاط به بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی، آسمان سیستان و بلوچستان را ابری ذکر کرد و گفت:: با این شرایط بارندگی امروز بعد از ظهر و فردا در نیمه شمالی و جنوب این استان به اوج خود می‌رسد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها ممکن است آبگرفتگی معابر و در برخی نقاط بارش تگرگ و سیلابی شدن مسیر‌ها و حتی طغیان رودخانه‌های فصلی رخ دهد.

انتهای پیام/ع

بازگشایی محور زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار