یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید استارت‌آپی شده است که کار‌های خدماتی و تاسیساتی منازل مسکونی را انجام می‌دهد.

خبرنگار: جعفریکارهای تاسیساتی و خدماتی منازل خود را به استارتاپ‌ها بسپاریدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید استارت‌آپی شده است که کارهای تاسیساتی و خدماتی را انجام می‌دهد.

ضمانت کاری استارتاپ‌های خدماتی

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این استارت‌آپ‌ خدماتی اظهار کرد: افراد می‌توانند برای انجام کارهای خدماتی و تعمیراتی مانند لوله‌کشی، کاشی کاری، تعمیر برق ساختمان و غیره از ما کمک بگیرند.

وی در رابطه با چگونگی کارکرد این استارت‌آپ‌ بیان کرد: یکی از شرکت‌های خدماتی با سابقه با ما قرارداد بسته است و آنها کارهای خدماتی را انجام می‌دهند؛ مشترکان مراکز تجاری می‌توانند از ناحیه‌ای که می‌خواهند آن را تعمیر کنند عکس گرفته، برای ما بفرستند و یا ما کارشناسان‌مان را نزد آنها بفرستیم تا کارشان را انجام دهند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص حوزه کاری این استارت‌آپ‌ گفت: آشپزخانه، اتاق خواب، پارکینگ، اتاق نشیمن، دیوارها، پنجره، کابل‌های لوله‌کشی، ایمنی خانه و به طور کل تمام کارهای تاسیساتی و خدماتی ساختمان را از طریق این استارت‌آپ‌ می‌توان انجام داد.

وی تصریح کرد: همچنین کارشناسان ما کار دکوراسیون داخلی یک ساختمان را هم می‌توانند انجام دهند و باتوجه به سلیقه مشتری و یا استانداردهای روز جهان دکوراسیون خانه شما را از نوع می‌سازند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص ضمانت کاری این استارت‌آپ‌ها یادآور شد: بازدید و مشاوره کارشناسان به صورت رایگان انجام می‌شود، همچنین اگر مشکل افراد برطرف نشود، ما این ضمانت را به آنها ارائه داده و تا زمان رفع مشکل به صورت رایگان کارشان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اسمش چیه
آخرین اخبار