کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی تألیف دکتر رحیم رمضانی نژاد، عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان منتشر شد.

انتشار کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی در گیلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار، مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: چاپ اول کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی تألیف دکتر رحیم رمضانی نژاد، عضو هیأت علمی گروه مدیریت ورزشی و بینش بزرگ پور، دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان مشتمل بر ۱۳ فصل در ۲۵۶ صفحه در سال ۱۳۹۶ از سوی نشر طنین دانش به چاپ رسیده است.

وی افزود: نویسنده در این کتاب با بیان اینکه حرکت، اولین شکل رابطه و تعامل کودک با محیط است و حرکت و بازی نه فقط سبب سلامت جسمانی و عاطفی کودک می‌شود، بلکه به رشد اجتماعی و افزایش ظرفیت شناختی او برای یادگیری دیگر موضوعات آموزشی و درسی کمک می‌کند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان اظهار داشت: نویسنده پس از انتشار کتابی با همین عنوان در سال ۱۳۷۷، تلاش کرده است با بازبینی متن قبلی، کتاب حاضر را در چارچوبی ساده و کاربردی برای دانشجویان کارشناسی، والدین، معلمان پیش دبستانی و دبستانی تنظیم کند.

رهسپار تصریح کرد: تاکید اصلی این کتاب بر سلامت جسمانی و حرکتی کودکان است و دو فصل جدید به کتاب افزوده شده است که می‌تواند برای تدوین برنامه ریزی آموزش حرکتی در دوره پیش دبستانی مفید واقع شود.

 

انتهای پیام/ع

کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی در گیلان منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.