مدیرکل گمرکات استان اردبیل گفت: در 9 ماه اول امسال 18میلیون و 300 هزار دلار کالای غیرنفتی از گمرک بیله‌سوار صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،پرویز تقوی، مدیرکل گمرکات استان اردبیل افزود: در 9 ماه اول امسال 18میلیون و 300 هزار دلار کالای غیرنفتی از گمرک بیله‌سوار صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش نشان می دهد.

وی همچنین گفت: بعد از بررسی و هماهنگی های بعمل آمده معافیت 80 دلاری واردات کالا در گمرک بیله سوار برای کالاهایی که یکنواخت نیستند تحقق یافت و علاوه بر مسافران ایرانی با هدف رونق تجارت در شهرستان مرزی بیله سوار معافیت گمرکی شامل حال مسافران آذری نیز خواهد شد.

مدیرکل گمرکات استان اردبیل درباره صادرات محصولات کشاورزی افزود: چهار درصد از صادرات این استان به محصولات خوراکی و کشاورزی اختصاص دارد.

تقوی بیان کرد: عمده صادارت استان اردبیل مربوط به سیب زمینی و محصولات پلاستیکی است که به جمهوری آذربایجان و روسیه صادر می شود.

وی ادامه داد : در 9 ماه اول امسال 18میلیون و 300 هزار دلار کالای غیرنفتی از گمرک بیله‌سوار صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام/ع

اجرای معافیت 80 دلاری واردات کالا در گمرک بیله سوار

برچسب ها: صادرات ، واردات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.