رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه خزل در نهاوند گفت: صندوق های صدقات توانسته رتبه نخست افزایش نقدینگی را در استان کسب کند.

رتبه نخست افزایش نقدینگی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید حسینی، رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه خزل در نهاوند با بیان اینکه منطقه خزل در توابع شهرستان نهاوند یکی از مناطق محروم به شمار می روداظهار داشت:این منطقه 30 هزار نفر جمعیت و 8 هزار خانواده دارد که یک‌هزار و 300 خانواده زیرپوشش کمیته امداد این منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص پرداخت وام اشتغال به مددجویان در 10 ماهه امسال گفت: یک میلیارد و 300 میلیون تومان وام خوداشتغالی به 110 نفر از مددجویان پرداخت شده که میانگین هر پرداختی 15 میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه خزل در نهاوند با بیاتن اینکه 26 خانوار زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند وافزود: به مناسبت این ایام یک آموزشگاه فرشبافی با هزینه 350 میلیون ریال در این منطقه برای مددجویان کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

حسینی ادامه داد: در طرح محسنین 300 نفر زیرپوشش این طرح با 400 حامی هستند که امسال با 120 میلیون تومان درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 137 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حال حاضر 100 یتیم زیرپوشش طرح ایتام هستندکه تا کنون 135 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ب

نهاوند توانست رتبه نخست نقدینگی را کسب کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.