معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در این استان داد.

اعطا تسهیلات به مددجویان کمیته امدادهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرام عابدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 2 هزار و 714 مورد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به 2 هزار و 113 نفر از مددجویان کمیته امداد تسهیلات پرداخت شد، بیان کرد: این میزان تسهیلات در سال گذشته در قالب 20 میلیارد تومان به مددجویان زیرپوشش این نهاد اعطا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه امسال 46 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد استان همدان از محل منابع بانکی نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده بود.

عابدی با اشاره به اینکه امسال 2 هزار و 791 نفر از مددجویان کمیته امداد استان به خودکفایی رسیده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 807 نفر آقا و 984 نفر خانم بودند.

وی در مورد طرح‌های فعال مددجویان کمیته امداد در استان ابراز کرد: 16 هزار و 712 طرح مربوط به مددجویان در استان فعال است.

انتهای پیلام/ب

پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.