رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: تجهیزات پزشکی در ورزشگاه غدیر کامل است و مشکلی در این زمینه نداشتیم.

طالقانی:امکانات تجهیزات پزشکی کامل بوده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل فولاد پس از برخورد با سهرابیان هم تیمی خود دچار آسیب دیدگی از ناحیه گردن شد که در نهایت این بازیکن با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

اما نکته قابل توجه که در این میان مطرح شد این بود که برای انتقال پادوانی به بیمارستان از تجهیزات پزشکی همچون کلار گردن در ورزشگاه غدیر استفاده نشده که همین امر انتقال این بازیکن را دچار مشکل کرده بود.

در همین راستا کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره تجهیزات پزشکی در ورزشگاه گفت: نبود امکانات را باید از مسئولان ورزشگاه غدیر جویا شوید، اما از نظر پزشکی و تجهیزات مشکلی نبوده و حتی ۲ دستگاه آمبولانس در ورزشگاه حاضر بود، بنابراین تمامی وسایل پزشکی لازم  وجود داشته و در این زمینه مشکلی نداشتیم.

او درباره اینکه کلار گردن در میان تجهیزات پزشکی نبوده بیان کرد: از این سوال‌ها تعجب می‌کنم، اما باید بگویم پزشکان به این بازیکن می‌رسند و مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پایان درباره اینکه هنگام حمل با برانکارد وسیله برای حفظ گردن وجود نداشته گفت: من از این موضوع مطلع نیستم ،اما می دانم تمامی وسایل مورد نیاز در ورزشگاه وجود داشته است.

انتهای پیام /

وضعیت امکانات ورزشگاه غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار