عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پیش از این گفتن بودم استقلال جزء سه تیم اول جدول قرار مى گیرد.

زمانی: پیش بینی من در مورد جدول درست بود/بازیکنان پاداش می‌گیرندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه هاى گوناگون با باشگاه خبرنگاران در هفته یازدهم اشاره کرده بود که تیم استقلال از هفته بیست و پنجم رقابت هاى لیگ برتر شانه به شانه تیم پرسپولیس و حداقل جزء سه تیم اول جدول قرار مى گیرد که در همین راستا با پیروزی چهار بر یک آبى پوشان مقابل فولاد مصاحبه اى را با او انجام دادیم.

حسن زمانى درباره دیدار امروز استقلال مقابل فولاد گفت: بازى خیلى عالى بود و استقلال به یک تیم واقعى تبدیل شده است و با وجود اینکه چند بازیکن تاثیر گذار ما در این بازى نبودند، اما توانستیم نتیجه خوبى را بدست آوردیم و امیدوارم از دربى هم نتیجه خوبى بدست آوریم.

او ادامه داد:هوش بالاى سرمربى و کادرفنى استقلال و از طرفى بازیکنان در طول ٩٠ دقیقه کاملا مشهود بود و بچه‌ها به نحوی بازى کردند که بازى ما به حریف تحمیل شده بود و به همین ترتیب حریف براى اینکه از این شرایط خارج شود تا دقیقه ٦٠ جنگید و در نهایت نتوانست بازى را ادامه دهد. تیم ما به خوبى به تیم هایى همچون فولاد و ... بازى را تحمیل مى کند و اجازه نمى دهد آن‌ها نقشى داشته باشند که تمامى این موارد را باید قدر دان هوش بالاى اعضاى تیم باشیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره کارت زرد حسینى بیان کرد: کارت زرد حسینى بى انصافى بود چرا که او بازیکنى نیست که وقت تلف کند و همان طور هم که دیدید حسینى در بازى حرص خود را بر سر هم تیمى اش خالى کرد و از این موضوع ناراحت بود. داور نباید به بازیکن جوانى همچون حسینى کارت مى داد و حقش نبود. از طرفى ما 2 دروازه بان خوب داریم که از بهترین هاى ایران هستند و احساس ضعفى نداریم و قطعا رحمتى مى تواند در دیدار آینده نیاز ما را برطرف کند.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی در مورد وضعیت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار