مسابقات جام قهرمان فقید گلف کشور "جام مرحوم شهباز حسین‌پور در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا علیجانی، رییس هیات گلف خوزستان گفت: رقابت‌های گلف کشور با شرکت گلفبازان مطرح سراسر کشور از 8 تا 11 اسفندماه به میزبانی هیات گلف خوزستان و در اهواز به انجام می‌رسد.

وی افزود: مرحوم شهباز حسین‌پور، کارشناس ارشد شرکت ملی‌حفاری اهواز بود و ورزش گلف را از سن 18 سالگی آغاز کرد و در همان سال‌های نخستین به عنوان بهترین گلف‌باز ایران شناخته شد. حسین‌پور در دو اعزام برون‌مرزی به کشورهای بحرین و کویت، عنوان نایب‌قهرمانی آسیا را در سال 1352 در کویت به خود اختصاص داد.

رییس هیات گلف خوزستان بیان کرد: هر سال نیز رقابت‌های یادواره و گرامیداشت این پیشکسوت ورزش گلف با شور و هیجان وصف ناپذیری در استان و با حضور علاقه‌مندان به ورزش گلف از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در خوزستان و اهواز برای رشته گلف وجود دارد با هماهنگی فدراسیون میزبانی هفدهمین دوره مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور به اهواز اختصاص داده شد و این امر موجب توسعه گلف می‌شود.

علیجانی در پایان گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور بهمن حسین‌پور معاون تشریفات ریاست جمهوری و عضو هیات رییسه فدراسیون گلف، بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون گلف، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان، فریدون یوسف شاهی دبیر  فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان و گلفبازان در اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

مسابقات گلف "جام مرحوم حسین‌پور" در اهواز برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.