سرمربی تیم هیات گلف هندیجان گفت: که رییس جدید اداره ورزش و جوانان هندیجان و مسئولان شهرستان به این تیم کمک کنند تا بتوانند ازاین پس هم با نام هندیجان در مسابقات شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین شکاری، سرمربی تیم هیات گلف هندیجان بیان کرد: سال هاست با هزینه شخصی و کمک دوستان در مسابقات کشوری حاضر می‌شویم.

 وی افزود: بدیهی است تا زمانی که حامی مالی برای پشتیبانی از این تیم وارد نشود کار برای نتیجه گیری بسیار دشوار خواهد بود.

شکاری اضافه کرد: هیات گلف هندیجان به قدری ظرفیت داشت که در سوپر لیگ برتر کشور حضور داشت اما نداشتن حامی مالی و عدم حمایت از تیم موجب شد به لیگ دسته اول کشور سقوط کنیم.

رئیس هیات گلف هندیجان و سرمربی این تیم  عنوان داشت: در 2 سال گذشته اداره ورزش و جوانان شهرستان هیچ گونه حمایت مالی از تیم صورت نداد و  بسیاری از هزینه ها را شخصی پرداخت کرده‌ایم.

شکاری با ناراحتی ازاین همه بی توجهی و حمایت نکردن گفت:که رییس جدید اداره ورزش و جوانان هندیجان و مسئولان شهرستان به این تیم کمک کنند تا بتوانند ازاین پس هم با نام هندیجان در مسابقات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: وقتی ما توانایی پرداخت حضور در مسابقات را نداریم  شهرستان ماهشهر با چتر حمایتی پیشنهادمی دهد با نام ماهشهر در مسابقات آتی شرکت کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.