رئیس اداره هواشناسی بوکان گفت: متوسط بارندگی بوکان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۲۲۶/۹ میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ میلیمتر یا ۱۳ درصد افزایش بارندگی داشتیم.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اسماعیل کامیاب نسب افزود: متوسط بارندگی بوکان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۲۲۶/۹ میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ میلیمتر یا ۱۳ درصد افزایش بارندگی داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین آمار نشان می دهد که نسبت به داده های بلند مدت نیز که ۲۰۱ میلیمتر است خوشبختانه هم اکنون وضعیت آبی بوکان در حال نرمال قرار گرفته و با ادامه بارش ها این امید می رود که سال نرمالی در موضوع آبی داشته باشیم.

رئیس اداره هواشناسی بوکان افزود: پدیده استراتستوری که مانع از ابرناکی اسمان می شود از اواخر پائیز سال جاری در اسمان منطقه حاکم بود که با شکست این پدیده که بیشتر شبیه معجزه می باشد شاهد بارش های بسیار خوب و قابل ملاحظه ای در منطقه بودیم و تمام شاخص های که تا قبل از شکست این پدیده منفی بود به یک باره مثبت شدند.

کامیاب نسب از ادامه بارش ها در بوکان خبر داد و عنوان کرد: از اوائل هفته اینده شاهد حضور موج جدید بارش ها در اسمان بوکان خواهیم بود که بارش های قابل ملاحظه ای به دنبال خواهد داشت و فروردینی نرمال نیز از نظر بارندگی پیش بینی خواهد شد.

انتهای پیام/ا

افزایش ۱۳ درصدی بارش ها در بوکان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.