مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: 17 هزار پاکت نیکوکاری در بین دانش آموزان استان اردبیل توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار جشن جوانه لبخند در مدارس استان برگزار خواهد شد که طی آن 17 هزار پاکت نیکوکاری تهیه شده و در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در استانه جشن نیکوکاری قرار داریم امیدواریم مثل سابق نیکوکاران عزیز در این جشن به نحو احسن شرکت کنند و در 11 ماه سال 96 خیرین استان 25 میلیارد و 921 میلیون تومان در غالب جشن‌های نیکوکاری، صدقات، فطریه و... پرداخت کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 26 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هستند که از خدمات ویژه امسال به این خانوارها می‌توان به افزایش مستمری مددجویان اشاره کرد که در راستای حمایت از مددجویان کار بسیار با ارزشی محسوب می‌شود.

دشتی با اشاره به میزان دریافتی مددجویان گفت: مددجویان کمیته امداد 3 نوع دریافتی از جمله؛ مستمری سال‌های قبل، مستمری افزایش یافته طبق قانون جدید و یارانه دریافت می‌کنند که با ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تمام این مبالغ به حساب‌های شخصی مددجویان در این صندوق واریز می‌شود.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته خانواده‌های تحت پوشش به ازای هر یک نفر 52 هزار تومان دریافت می‌کردند که در حال حاضر این میزان به بیش از 450 هزار تومان افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اضافه کرد: در حوزه اشتغالزایی نیز در سال 96 گام‌های اساسی برداشته شد و با همکاری بانک‌ها توانستیم 19 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد با استفاده از منابع بانکی به مددجویان پرداخت شد.

دشتی بیان کرد: در راستای اشتغالزایی مددجویان 8 میلیارد و 100 میلیون تومان نیز با استفاده از منابع کمیته امداد به 708 نفر در سطح استان اردبیل تسهیلات پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: سقف تسهیلات اعطایی بانکی 20 میلیون تومان است که این میزان در اعطلای تسهیلات از منابع کمیته امداد 50 میلیون تومان تعیین شده است و همچنین در این مورد دیرکرد و جریمه در بازپرداخت تسهیلات اعطایی وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

جشن نیکوکاری در مدارس اردبیل برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.